Продавець Інтернет-магазин "Деталіон" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2900 відгуків
Як швидко отримати відповідь? Телефонуйте: +380677175888Зв'язатися з нами

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Інтернет магазин "Деталіон"
+380 (67) 717-58-88
+380 (50) 911-55-44
+380 (96) 911-55-44

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Для обміну/повернення необхідно: - Зв'язатися з нашим співробітником та повідомити його про ваше бажання обміняти / повернути товар за телефонами (044) 334 41 55 +380 (67) 717-58-88 - товар повинен бути без слідів встановлення та повертається у повній комплектації; - збережено товарний вигляд деталей (у тому числі чисте та ціле пакування). Надіслати товар службою: Нова Пошта м. Харків 120 від. Кузуб О. М. тел. 380677175888 за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця або безкоштовно у нашій торговій точці за адресою: м. Харків, пл. Кононенка 1 маг. 1 Після відправки товару на обмін/повернення зателефонуйте, будь ласка, та повідомте менеджеру номер ТТН та дані платіжної картки для повернення грошей за придбаний товар. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: - переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, - готівкою у нашій торговій точці при поверненні та огляді поверненого товару. Умови повернення придбаного автотовару неналежної якості У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, необхідно надати: - товар; - гарантійний талон (за його наявності), де зазначаються: модель, серійний номер товару, гарантійний строк; - опис несправності/дефекту/шлюбу товару, поданий у довільній формі. Повернення коштів за товар неналежної якості Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю в день надання висновку експертизи, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту написання заяви на повернення грошей. Для повернення коштів за товар покупцю необхідно: повернути придбаний товар у цілій упаковці та у повній комплектації; надати висновок незалежної експертизи – документ, засвідчений відповідним органом, де підтверджується шлюб/дефект чи фальсифікація товару. Важливо! Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата: готівкою або банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити (Підстава – постанова НБУ №705 від 05.11.2014, Розділ 7, п.3, абз.1, п.4). За бажанням клієнта може бути здійснено обмін таку ж деталь (чи будь-який інший товар) з перерахунком платежу.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner