Продавець Інтернет-магазин "Деталіон" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2725 відгуків
Як швидко отримати відповідь? Телефонуйте: +380677175888Зв'язатися з нами
Інтернет магазин "Деталіон"
+380 (67) 717-58-88
+380 (50) 911-55-44
+380 (96) 911-55-44

Група 11. Система живлення

Система живлення двигуна паливом

На автомобілі КрА3 встановлені два паливних бака. Кожен з них має топливозаборник, датчик покажчика рівня палива і заливну горловину з відкидною кришкою і сітчастим фільтром. Для запобігання зливу палива через наливну горловину палив - ного а необхідно сітчастий фільтр просунути всередину бака до його фіксації під штампуванням наливної горловини, в результаті чого вийняти фільтр неможливо. Переключення живлення двигуна з одного паливного бака на інший провадиться розподільним краном, встановленим на лівому баку. Рукоятка крана може займати при становища: для забору палива з правого бака «Л», з лівого бака - «П», при закритому крані «З». Для полегшення пуску двигуна при низьких температурах в системі живлення двигуна автомобіля КрАЗ C встановлюється додатковий паливний бак місткістю 45 л. Для його включення в основну паливну магістраль на основному лівому баку встановлюється триходовий кран. При роботі двигуна на правому паливному баку рукоятка крана на правому баку знаходиться в положенні «П», а на лівому -в положенні «Л». При роботі двигуна на лівому паливному баку рукоятка крана на лівому баку знаходиться в положенні «П», а на правому баку -в лобом положенні. Для пуску двигуна на паливі з додаткового бака необхідно рукоятки кранів основних паливних баків встановити в положення «Л». Пуск двигуна при низьких температурах навколишнього повітря проводиться на паливо ТС-1 або освітлювальному гасі. Для постійного обігріву палива при роботі двигуна автомобіля КРАЗ в умовах низьких температур на випускної труби системи випуску відпрацьованих газів встановлюється спеціальний обігрівач (рис. 4). Обігрівач складається з металевого корпусу, по якому проходить паливо з паливного бачка передпускового підігрівача. При роботі двигуна паливо постійно обігрівається відпрацьованими газами. З обігрівача паливо зливається в бак до топливозаборнику. При випуску автомобіля з заводу обігрівач палива знаходиться у включеному стані. Для його відключення (у разі відсутності потреби в обігріві палива) необхідно: відключити паливопровід 6 від обігрівача 12 і злити паливо; від'єднати паливопровід 9 від штуцера 10; під'єднати паливопровід 9 до обігрівача 12, а паливопровід 6 до штуцера 10. Привід управління подачею палива (рис. 5) складається з підлогової педалі, системи важелів, тяг і ручного приводу. Ручний привід сдублирован з педаллю 14 подачі палива таким чином, що при установці рукоятки 7 в певне положення ножною педаллю можна тільки збільшувати частоту обертання колінчастого вала двигуна. Рукоятка ручного приводу служить для установки постійної частоти обертання колінчастого вала (при прогріві двигуна, накачування шин і ін) і для зупинки двигуна шляхом відключення подачі палива. При натиснутою до відмови педалі 14 важіль 17 регулятора повинен упиратися в болт 1 обмеження максимальної частоти обертання, а при відпущеної педалі болт 9 обмеження мінімальної частоти обертання. Педаль при цьому повинна переміщатися без заїдань і чітко повертатися у вихідне положення. Рукоятка ручного приводу повинна утримувати будь-яку задану частоту обертання двигуна. 4 При натисканні на педаль 22 допоміжної гальмівної системи циліндр зупинитися. повинен відключити подачу палива, а двигун при цьому Регулювати привід потрібно наступним чином: мінімальну частоту обертання колінчастого вала двигуна - зміною довжини тяги 1, а від зміною довжини тяги 15. Фіксація рукоятки включення подачі палива 7 в заданих положеннях забезпечується відповідною затяжкою фрикційних 5 шайб за допомогою гайки 6. Затягування її робити так, що - б привід надійно утримував педаль в будь-якому положенні, поверталася на осі від зусилля руки. a рукоятка 7

Рис. 5. Привід керування подачею палива:

1 — болт обмеження максимальної частоти обертання двигуна; 2 — тяга ручного керування подачею палива; 3 — важіль зупинки двигуна; 4 — силовий циліндр зупинки двигуна; 5 — фрикційні шайби; 6 — гайка кріплення рукоятки; 7 — рукоятка ручного керування подачею палива і остановом двигуна; 8 — регулятор частоти обертання; 9 — болт обмеження мінімальної частоти обертання; 10 — важіль керування подачею палива; 11 — тяга управління подачею палива; 12 — поворотна пружина скоби зупинки двигуна; 13 — скоба зупинки двигуна; 14 — педаль подачі палива; 15 — тяга зупинки двигуна в зборі; 16 — пружина поворотна важеля керування регулятором; 17 — важіль керування регулятором; 18 — важіль педалі керування подачею палива; 19 — важіль ручного керування подачею палива; 20 — кронштейн педалі; 21 — трубопровід до силового пневмоциліндру: 22 — педаль допоміжної гальмівної системи; 23 — пневмоклапан допоміжної гальмівної системи; 24 — трубопровід до цилиндри гальмівний заслінки; 25 — трубопровід до трійника розбору повітря.

Конструкция системы питания во всех двигателях является одним из сложнейших механизмов. Подбор запчастей для ремонта системы питания двигателя требует особой бдительности, в силу сложности и важности её непрерывной работы по подготовке и подаче топливно-воздушной смеси надлежащего качества в камеру сгорания.

Опытные автовладельцы знают, что качество дизельного топлива оставляет желать лучшего, потому, разумно использовать фильтр сепаратор, который может идти с подогревом для холодных сезонов.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner